כך תדעו עם אילו מעבדות אייפון מומלצות לעבוד

לכל אחד מאתנו, מתישהו במהלך החיים נפל האייפון ונשבר.

עכשיו, הכל טוב ונחמד אם זה היה קורה לנו פעם אחת ובאופן חד פעמי, אבל לא, זה קורה לנו כל פעם מחדש, ולמרות שאנחנו יודעים שזה יקרה לנו, אנחנו עדיין מופתעים ומבואסים כשזה קורה.

בנוסף, לא רק שאנחנו מתבאסים מהנזק שנגרם למכשיר האייפון שלנו, אנחנו גם צריכים להתמודד עם מנהלי מעבדות אייפון שרלטנים שגוזלים את כספינו.

אז איך נמנע את הנפילה הבאה של האייפון שלנו? ואיך לבחור מעבדות אייפון מומלצות לעבוד איתן באופן שוטף?

כך תבחרו עם אילו מעבדות אייפון לעבוד:

בראש ובראשונה, צמצמו את החיפוש שלכם למעבדות אייפון שנותנות שירות בעיקר לאייפון ופחות לדגמים האחרים. זאת מכיוון שעיקר עבודתה של מעבדה זו היא 80% עבודה על מכשירים מדגם אייפון ולכן זו מעבדה מקצועית יותר לדגמים הללו.

לאחר שצמצמתם את החיפוש שלכם ונשארו לכם כמה כאלה שהשאירו רושם טוב, עשו עליהם קצת גוגל ותנסו לראות תגובות של לקוחות על אותן מעבדות. לרוב תגובות באינטרנט הן די שקריות אבל בכל זאת ניתן לקחת אותן בחשבון בתהליך הבחירה שלנו.

עשו סקר שוק קטן לגבי התיקון הספציפי שמכשיר האייפון שלכם זקוק לו. הרימו צלצול ל2 או 3 מעבדות שונות (זה אמור להספיק), ובדקו כמה עולה אותו תיקון ספציפי (לצורך העניין אם התיקון שאתם צריכים הוא תיקון מסך אייפון xs או החלפת מסך אייפון 7 פלוס, אז חפשו בגוגל את הביטוי הזה במדויק). אם 2 מתוך 3 נתנו לכם מחיר דומה והשלישי גבוה מהרגיל אז בשלב זה אפשר לצמצם עוד קצת את תהליך הבחירה ולהישאר עם 2 מעבדות אייפון שנשמעות לנו אמינות.

בשלב הזה פשוט הרימו צלצול ל2 המעבדות האחרות, ושוחחו איתם על נושאים מקצועיים, מי שיתן את התשובה ההגיונית יותר הרי לכם מעבדה אמינה מקצועית במחירים אטרקטיביים.

למה מכל מעבדות אייפון שתמצאו, אצלנו הכי כדאי?

לא חשוב עם כמה מעבדות אייפון תשוחחו ותבדקו בשוק, אצלנו תמצאו את הפתרון האולטימטיבי לתקלות האייפון שלכם. משום שאנו מעמידים למבחן התוצאה כל פרמטר מקצועי באופן תמידי על מנת לשפר את חווית השירות אצל הלקוחות שלנו מהרגע שהקמנו את המעבדה שלנו מזה כ5 שנים.

  • עיקר העיסוק שלנו במעבדה הוא 80% מכשירי אייפון
  • אנו תמיד משאירים את תגובות הלקוחות שלנו ברשת אותנטיות
  • המחירים שלנו הכי זולים בישראל
  • אנו זמינים לכל שאלה מקצועית שיש לכם לשאול 24/7

אין צורך לבזבז את הזמן בחיפוש אחר מעבדות אייפון

אתם לא צריכים להתחיל להתקשר לאלפי מעבדות אייפון כל היום,

אתם לא צריכים לדאוג כשמשהו קורה למכשיר האייפון שלכם,

אתם לא צריכים להיות מודאגים בקשר למחיר תיקון מסך אייפון 8 שלכם,

העמדנו לרשותכם צוות טכנאים מקצועי ואמין שיהיה זמין לרשותכם בכל יום ושעה עם מגוון שירותים ייחודיים עצום.

מעבר לכך אתם מוזמנים ליצור קשר ולשאול כל שאלה שתרצו אנחנו לא מחפשים "לדחוף" לאף אחד שום דבר, אנחנו בעניין המקצועיות בלבד – נסו אותנו!

כמו כן, תמצאו במעבדה שלנו מגוון רחב של תיקונים כגון: תיקון מסך גלקסי נוט 8תיקון מסך גלקסי 10תיקון מסך lg g5תיקון מסך אייפון xrתיקון מסך אייפון xs max, תיקון מסך אייפון 8 פלוס, תיקון מסך גלקסי 8תיקון מסך גלקסי 10 פלוס ועוד סוגים רבים…

האייפון נשבר?

הסוללה של האייפון לא נטענת?

דיל פיקס המעבדה שלך הטובה ביותר מבין כל מעבדות אייפון שתכיר!

אז מה היה לנו במאמר?

קצת על כותב המאמר:

תיקון טלפונים עד הבית - רועי פנחסוב הבעלים של חברת דיל פיקס

רועי פנחסוב – בעלים

רועי 35, אבא ל2, בעל אוהב ואיש משפחה מסור. רועי החל את דרכו בענף הסלולר אי שם בתחילת שנות האלפיים כשלכולנו עוד היה את מכשיר הצביקה פיק. בעברו רועי ניהל מספר חברות סלולר והביא אותם להצלחות אדירות רחבות היקף והכל בזכות המקצועיות חסרת הפשרות והשירות המסור והמדויק אותם חרט על דגלו. עם אותם הערכים, המקצועיות והיושרה רועי ממשיך את דרכו גם עם דיל פיקס אותה הוא הקים ומנהל לפני כ5 שנים ומבטיח לכל לקוחותיו את השירות הטוב ביותר במחירים האטרקטיביים ביותר.

תוכן עניינים
מעוניינים לקבל שירות מקצועי במחיר מנצח?
השאירו פרטים ותנו לנו לחזור אליכם עם הצעת מחיר שיהיה לכם קשה לסרב לה...
עשוי לעניין אותך:
היו חברותיים ושתפו:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Call Now Button