תיקון אייפון בירושלים והסביבה

אם האייפון שלכם ניזוק ואתם מחפשים מעבדה תיקונים לסלולר אשר תספק לכם שירות תיקון אייפון בירושלים והסביבה הגעתם למקום הנכון!

דיל פיקס מעניקה מגוון רחב של שירותי תיקונים לאייפונים ובפריסה רחבה מאוד בערי ישראל.

בין היתר אנו מעניקים שירות תיקון פלאפונים בירושלים, מודיעין ובשאר הישובים הסמוכים.

אמנם המעבדה שלנו אינה ממוקמת בירושלים, אך הטכנאים שלנו מספקים שירות טכנאי טלפונים עד הבית באזור ירושלים ויהיו זמינים עבורכם בכל שעות היום. גם עד השעות הקטנות של הלילה. כן שמעתם נכון עד השעות הקטנות של הלילה זהו שירות ייחודי שלנו שאנו שמחים להעניק אותו לכם באופן בלעדי!

אנו נספק עבורכם שירות לא פחות ממעולה תוך מתן שירות מקצועי ביותר, במחירים הזולים בישראל – בהתחייבות!

מעבר לכך אנו נספק לכם אחריות לשירותים והמוצרים שלנו ברמה כזו שלא תישארו אדישים ובטח שלא תצטרכו לפנות למעבדות שירות תיקון אייפון בירושלים אחרות.

לא רק בירושלים – מעבדה לתיקון אייפון במודיעין:

כמו שהסברנו קודם, אנו מספקים שירות לכל אזור ירושלים והישובים הסמוכים ובעיקר במודיעין.

אם אתם גרים במודיעין או שהמשרד שלכם נמצא במודיעין או מכל סיבה אחרת אתם נמצאים במודיעין ואתם זקוקים לשירות תיקון אייפון מיידי, הצוות המקצועי שלנו יעמוד לרשותכם בכל שעות היום.

אנו והצוות המקצועי שלנו יעמוד לרשותכם בכל תקלה שתהיה לאייפון שלכם:

  • האייפון נרטב
  • נשבר המסך (ראו ערך – תיקון מסך lg g6)
  • האייפון לא נדלק
  • הסוללה נגמרת מהר
  • האייפון לא מגיב למטען
  • המצלמה לא עובדת
  • או כל תקלה אחרת שתהיה למכשיר האייפון שלכם…

אם לאייפון שלכם תקלה מורכבת עד מאוד ברמת הרכיבים בלוח האם והמכשיר שלכם זקוק למחקר יותר מעמיק על מנת להגיע לפתרון אנו מעמידים לרשותכם מגוון שירותים רחב שיענה לצורך זה, כמו שירות שליחים שיאספו מכם את המכשיר ויביאו אותו אלינו למעבדה ולאחר המחקר המעמיק שנבצע בלוח האם של מכשיר האייפון שלכם אנו נדווח לכם את כל הפרטים בשקיפות מלאה ונקבל ממכם הנחיות המשכיות לביצוע פתרון התקלה, ומיד לאחר שנסיים אנו נוציא את השליח אליכם במהירות הבזק כך שתמשיכו בשגרת חייכם רק שהפעם עם אייפון מתוקן עם אחריות מלאה.

אצלנו בדיל פיקס לא מתפשרים על מתן השירות ללקוחות שלנו ואנו מעמידים את רמת השירות למבחן כל הזמן ולא מפסיקים לשפר – כי המעבדה שלנו קמה ונבנתה על מתן שירות איכותי ללקוחות שלנו.

אנו מספקים שירות תיקון אייפון בירושלים כבר 5 שנים לאלפי לקוחות מרוצים שעובדים איתנו באופן עקבי. אנו נשמח שתצטרפו למשפחתנו ותהיו הלקוחות החדשים שלנו שיהנו משירות איכותי וייחודי.

מעבדה לתיקון אייפון מודיעין, ירושלים והסביבה – מעבדה מקצועית גם לדגמים הכי חדישים של אייפון:

לרוב המעבדות הותיקות בישראל אפשר לומר שיש ניסיון מקצועי, אך השאלה האמיתית היא כאשר אתם קונים מכשיר חדש, נאמר אייפון מדגם X, האם אותן מעבדות ידעו לעבוד איתו? לא בהכרח!

על מנת להיות סמוכים ובטוחים שמכשיר האייפון המתקדם שלכם ימצא בידיים טובות, אתם צריכים לעבוד עם מעבדת תיקונים שעיקר עבודתה הוא תיקוני מכשירי אייפון. משום שאצל מעבדה כזו רוב הסיכויים שקהל הלקוחות שלהם הוא גדול ורובו מחזיק במכשירי אייפון, כך שלא חשוב איזה דגם של אייפון יצא אל השוק, המעבדה כבר יודעת איך לעבוד איתו.

לכן דיל פיקס היא המעבדה הנכונה עבורכם.

אנו מתקנים את כל סוגי האייפון המתקדמים ביותר, אייפון 7/7+/8/8+/X.

לא משנה איזה תקלה תקרה במכשיר האייפון שלכם, אנו נדע לטפל בה בצורה המקצועית ביותר תוך מתן שירות בשקיפות מלאה לאורך כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

לא רק תיקון אייפון בירושלים, אנו גם מתחייבים:

  1. לחדש את מלאי המוצרים שלנו על בסיס חודשי, כך שלא חשוב כמה דגם המכשיר שלכם מתקדם אנו נספק עבורכם את מיטב המוצרים הקשורים אליו.
  2. לעולם לא ננסה "לדחוף" לכם מוצרים שאינכם צריכים. תמיד נדאג להעניק לכם שירות איכותי, מידע אמין ונתאים לכם אך ורק מוצרים שאתם רוצים או צריכים!
  3. לתת לכם מענה לכל שאלה או תהיה שתהיה לכם בכל הקשור לענף הסלולר בישראל ובעולם. אתם מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר בכל זמן שנח לכם.
  4. לספק שירותי תיקונים גם לכל מכשירי הסלולר החדישים ביותר בשוק כמו: תיקון מסך אייפון xsתיקון מסך אייפון xr, תיקון מסך אייפון x, תיקון מסך אייפון xs max, תיקון מסך אייפון 8, תיקון מסך אייפון 8 פלוס ועוד…

האייפון שלכם נרטב? המסך נשבר?

אל תהיו אדישים,

צרו איתנו קשר עוד היום וצוות הטכנאים המומחה שלנו יעמוד לשירותכם מיד!

אז מה היה לנו במאמר?

קצת על כותב המאמר:

תיקון טלפונים עד הבית - רועי פנחסוב הבעלים של חברת דיל פיקס

רועי פנחסוב – בעלים

רועי 35, אבא ל2, בעל אוהב ואיש משפחה מסור. רועי החל את דרכו בענף הסלולר אי שם בתחילת שנות האלפיים כשלכולנו עוד היה את מכשיר הצביקה פיק. בעברו רועי ניהל מספר חברות סלולר והביא אותם להצלחות אדירות רחבות היקף והכל בזכות המקצועיות חסרת הפשרות והשירות המסור והמדויק אותם חרט על דגלו. עם אותם הערכים, המקצועיות והיושרה רועי ממשיך את דרכו גם עם דיל פיקס אותה הוא הקים ומנהל לפני כ5 שנים ומבטיח לכל לקוחותיו את השירות הטוב ביותר במחירים האטרקטיביים ביותר.

תוכן עניינים
מעוניינים לקבל שירות מקצועי במחיר מנצח?
השאירו פרטים ותנו לנו לחזור אליכם עם הצעת מחיר שיהיה לכם קשה לסרב לה...
עשוי לעניין אותך:
היו חברותיים ושתפו:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Call Now Button